بازاریابی محتوا استفاده از محتوای مناسب برای بازاریابی است. فرض کنید شما محصولی را تولید کرده اید.

چرا دیگران باید محصول شما را بخرند؟

چون عالی است؟

چون قیمت مناسبی دارد؟

چون کیفیت خوبی دارد؟

چون دقیقا مشکل مشتری با محصول شما برطرف میشود؟

شاید اینطور باشد، اما مهم تر از همه این سوالها، این سوال است که مشتری از کجا باید بفهمد که راه حل مشکلش در دست شماست؟

چطور باید متوجه شود که محصول شما نیازش را برطرف میکند؟

اینجاست که پای بازاریابی محتوا و تبلیغ نویسی به میان می آید.

راه حل موثر برای اوج گرفتن از میان هزاران رقیب، بازاریابی محتوا و تبلیغ نویسی است.

بازاریابی-محتوا

بیایید این مساله را با یک مثال ملموس بررسی کنیم.

تصور کنید یک نفر نده عطر است.

او هم کانال تگرام و هم پیج اینستاگرام برای عطر دارد.

برندهای مختلفی را می آورد و سعی میکند با قیمت مناسبی در اختیار مشتری قرار بدهد.

اگر او فقط محصولات را داخل کانال قرار بدهد و ویژگی هر محصول را به همراه قیمت اعلام کند، قطعا مشتریان کمی خواهد داشت.

اما چرا؟

شاید فکر میکند که دیجی کالا مانع اوست یا شاید مردم دیگر عطر نمی خرند.

ولی کلید حل این مشکل در بازاریابی محتوا است.

بازاریابی محتوا می تواند درآمد او را به طرز چشمگیری افزایش دهد، اما دقیقا چطور؟

اصلا محتوا چطور می تواند مخاطب را درگیر برند شما کند؟ و چطور می تواند ایجاد کند؟

ببینید همه های ما براساس یک سری باورها و پیش زمینه های ذهنی ماست.

هیچ کسی گوشی اپل نمی خرد چون کدنویسی بهینه ای دارد، بلکه آن را میخرد چون احساس خوبی با داشتن آن گوشی خواهد داشت.

احساس خواهد کرد یک مرحله از نظر اجتماعی و اقتصادی پیشرفت کرده است.

وگرنه برندهای دیگر هم میتوانند نیاز او به یک گوشی هوشمند را برطرف کنند.

آیفون11

اما این احساس چگونه در او ایجاد شده است؟

پاسخ بازاریابی محتوا است.

در مثال فرد عطر ، ارائه اسم برندها و قیمت و ویژگی آنها مخاطب را ترغیب به نمیکند.

شخص باید شروع به تولید محتوای هدفمند کند.

او در وهله اول باید به مخاطب خود کمک کند.

برای افرادی که می خواهند عطر خوب و با کیفیتی بخرند اما کمتر از 30 هزار تومان هزینه کنند چه پیشنهادی وجود دارد؟

برای افرادی که دنبال گران ترین و با کیفیت ترین عطر هستند محتوا تولید کند.

به مخاطبان خود یاد بدهد چطور عطر تقلبی را از اصلی تشخیص بدهند؟

چطور عطر گران را از عطر ارزان تشخیص بدهند؟

بعد از اینکه تعدادی محتوا بر اساس کمک به مخاطب تولید کرد، کم کم مشتریانی پیدا میکند، مشتریانی که به او اعتماد دارند.

آنها فهمیده اند که او اطلاعات مناسبی از کار خود دارد و در کار خود حرفه ای است.

مردم ترجیح میدهند از کسی کنند که در کار خود حرفه ای است نه یک آماتور!

حرفه-ای-شدن-در-کار

تولید محتوای هوشمندانه و هدفمند به نوعی یک تبلیغات موثر است.

در واقع وقتی شما اقدام به تولید محتوای متنی و ویدیویی در مورد کار خود میکنید، مردم این محتواها را در اینترنت و حتی در فضای واقعی می بینند و بعد با شما آشنا می شوند.

این نوع آشنایی این ذهنیت را در مردم ایجاد میکند که شما متخصص هستید.

اما اگر برای تولید محتوا هیچ اطلاعاتی ندارید چه کار کنید؟

اگر احساس میکنید که نمی توانید محتوایی تولید کنید و چیزی نمی دانید، پس در کار خود متخصص نیستید!

توصیه میکنم خیلی جدی در مورد بیزینس خود تحقیق و مطالعه کنید.

مهم تر از مطالعه آزمایش کردن و کسب تجربه است.

چون ارائه اطلاعات خام ارزش خیلی کمتری از ارائه نگرش و دیدگاه بر اساس تجربه دارد.

اگر بیزینس شما براساس علاقه تان انتخاب شده است مسیر روشنی در پیش دارید.

کافیست هر روز دانش خود را از بیزینس خود بالاتر ببرید و شروع به تولید محتوای هدفمند کنید.

مطمئن باشید کسب و کار شما متحول خواهد شد.


آموزش تولید محتوا محتوا ,تولید ,بازاریابی ,چطور ,محتوای ,مخاطب ,بازاریابی محتوا ,تولید محتوای ,برای افرادی ,تشخیص بدهند؟ ,تولید محتوا ,تولید محتوای هدفمند منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

Christianoprsn9 paikka گروه مشاوره تحصیلی هیوا دانلودستان باپیک درمانک | Darmanak Mmocs Online Game Store